Profesioniști

Cum muți vizionările din offline în online. De interes pentru agenții imobiliari

Cum muți vizionările imobiliare din offline în online

Cât timp stăm acasă și le permitem celor responsabili să își facă meseria, apelăm la soluții simple și la îndemână prin care putem să ne continuăm activitatea profesională în siguranță.

În cazul imobiliarelor, una din provocări e mutarea vizionărilor din mediul offline în cel online. De a le oferi clienților care își caută casă instrumente simple prin care să vadă locuințele de la distanță fără să simtă că le lipsesc informații esențiale în luarea deciziei corecte.

Din fericire, avem câteva lucruri care ne susțin: puterea de adaptare a agenților imobiliari, dovedită de atâtea ori pe parcursul anilor, și dezvoltarea tehnologiei mobile.

Camerele telefoanelor au evoluat atât de mult încât ne permit să punem în valoare orice proprietate printr-o prezentare video reușită. Dacă ținem cont și de câteva sfaturi care pot transforma orice video dintr-unul decent într-unul convingător, cu atât mai bine.

Noi am căutat cele mai bune ponturi pentru realizarea prezentărilor video ale locuințelor și le-am grupat în următoarea listă utilă.

! O altă măsură care vine în sprijinul agenților și dezvoltatorilor în această perioadă este decizia de a oferi 99% discount pentru facturile emise între 1 și 30 aprilie pentru serviciile de postare a anunțurilor pe Storia.ro, cea mai mare platformă de imobiliare din țară. Dacă nu ai auzit încă despre decizie și vrei mai multe detalii, scrie-ne la adresa sales@storia.ro.

PREGĂTIRI ÎNAINTE DE FILMARE

Înainte să apeși pe butonul roșu de înregistrare, asigură-te că:

  • Lentilele telefonului sunt curate, pentru ca imaginea să fie clară, neîncețoșată.
  • E suficientă lumină în cameră pentru a putea surprinde ușor detaliile. Ideal e să filmezi ziua.
  • Ai un selfie stick/trepied de mână/gimbal, pentru ca imaginea să fie stabilă, netremurată.
  • Ții telefonul în dreptul brâului, nu la nivelul ochilor. Așa, tavanul se vede la înălțimea optimă.
  • Folosești cea mai bună rezoluție a telefonului tău, preferabil 4K.
  • Ții telefonul în poziție orizontală, nu verticală.
  • Filmezi proprietatea cu camera principală a telefonului, nu cea de autoportret (selfie).
  • Aplici un unghi normal sau larg (wide), cât să surprinzi cât mai mult din cameră. Nu și ULTRAWIDE, care deformează, ori TELE, care e prea strâns.
  • Ai un plan de filmare cu o ordine a camerelor și a detaliilor care merită surprinse. Pune-te în locul potențialilor cumpărători și anticipează ce ar mai vrea să vadă.
  • Pui o pereche de căști cu microfon în telefon pentru a te auzi mai bine, dacă vorbești în timpul prezentării.
  • Instalezi o aplicație specializată în filmare, cu setări suplimentare față de cele obișnuite. Recomandarea noastră este Filmic Pro. Descarc-o și vezi cum te poate ajuta.

CÂND ÎNCEPI FILMAREA PROPRIU-ZISĂ

  • Pune telefonul în modul avion (airplane mode), pentru a nu fi sunat și întrerupt în timp ce filmezi.
  • Începe prezentarea cu intrarea în apartament, ca și cum clientul ar fi intrat prima oară.
  • Apropie-te cu totul de zonele de interes, în loc să dai doar zoom în direcția lor.
  • Mișcă ușor și lent telefonul între cadre, fără grabă, cu cel puțin 5-7 secunde în același loc.

DUPĂ FILMARE

  • Vezi rezultatul și, dacă nu ești mulțumit, mai filmează o dată. Cu cât iese mai clar prezentarea video, cu atât ai mai multe șanse de a fi contactat.
  • Adaugă link către videoul de prezentare în anunțul de pe Storia.ro.

Urmând aceste sfaturi, poți realiza un video de prezentare care să genereze interes în rândul celor care sunt în căutarea unui cămin. În cazul în care discuția avansează, poți organiza și o videoconferință, adică un apel video în direct cu clientul direct din apartament.

Sfaturi pentru agenții imobiliari pentru o vizionare bună:

  • Asigură-te că ai o conexiune bună la internet în toate camerele, pentru ca discuția cu clientul să nu aibă întreruperi
  • Ține telefonul într-un selfie stick, pentru a-ți fi mai ușor să treci de la cadrele cu tine în care răspunzi la întrebări la cele cu încăperile pe care le arăți
  • Atunci când vorbești, stai cu fața spre o sursă de lumină și cu telefonul în fața ta, cel puțin pentru prima interacțiune
  • Caută locul în care te auzi cel mai bine, fără ecou și alte bruiaje

Ce echipamente profesionale de filmare online pentru agenții imobiliari recomandăm:

Am dat multe recomandări, așa că simțim nevoia de o recapitulare. Pe scurt, când faci un video de prezentare al unei proprietăți, asigură-te că are claritate, stabilitate, luminozitate, calitate și transparență.

Dacă ai făcut deja videouri de prezentare și ai ponturi care i-ar putea ajuta pe ceilalți agenți, le așteptăm în comentarii.

În caz că îți mai putem fi de folos cu alte ponturi, îți stăm la dispoziție. Succes!

cum fac o vizionare online pentru clienti imobiliari

Ultima editare: 16 iunie 2020
Back to top button