Mergi la pagina principală
Spații comerciale de închiriat
Birouri de închiriat
Bucuresti
Sectorul 4
Tineretului
Spațiu de birou tip open-plan pentru 10 persoane în Regus Sun Business
Spațiu de birou tip open-plan pentru 10 persoane în Regus Sun Business

Spațiu de birou tip open-plan pentru 10 persoane în Regus Sun Business

11 350 RON
Tineretului, Sectorul 4, Bucuresti
21 €/m²

Prezentare generală

Suprafață utilă
110 m²
Destinatia proprietatii
birouri
Etaj
Tip clădire
Stare
Tip vânzător
agenție
Vizionare la distanță
Liber de la

Descriere

Spațiu de birou tip open-plan pentru 10 persoane disponibil în condiții flexibile, astfel încât dumneavoastră să puteți adăuga mai mult spațiu și chiar să vă mutați dintr-o locație în alta – oriunde trebuie să fiți la un moment dat.

Un spațiu de lucru bine conectat, cu facilități excelente
Găsiți tot ce aveți nevoie pentru a face afaceri în sectorul administrativ dinamic din București. Sun Plaza face parte dintr-un popular complex comercial cu legături de autobuz, tramvai și metrou chiar prin oraș.

Colaborați în săli de întâlniri elegante, socializați în zone de recreere confortabile, lucrați productiv într-un spațiu de birou luminos sau pur și simplu rezervați o masă de birou prin rotație într-unul dintre spațiile comune cu stil. Aveți nevoie de o pauza? Bucurați-vă de o plimbare relaxantă în parcul mare de lângă locație.

Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou tip open-plan de 45 metri pătrați în Regus Sun Business Centre, ideal pentru 10 angajați. Birourile noastre mari sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră.
Găsiți spații de birou flexibile, pe care le puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul astfel încât acesta să corespundă nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră.

Spațiile Regus tip open-plan includ:

  • Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume
  • Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit
  • Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale
  • Access la Imprimante și la servicii de asistență administrativă
  • Curățenie, utilități și servicii de pază
  • Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna
  • Evenimente periodice de networking și comunitate
  • Rezervare și administrare cont simplă prin aplicația noastră
  • Configurații personalizabile și flexibile
  • Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră
  • Mobilier ergonomic, de înaltă calitate la cerere
  • Acces suplimentar la 110 de spațiu de lucru comun
  • Access gratuit la salile de sedinta/comunitate
  • Prețurile încep de la 11350RON

*Prețul este în funcție de disponibilitate
**Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru.

Întrebați acum

Particularități

Anul construcției
fără informații
Media
canalizare, apă curentă
Siguranță
zona supravegheata
Informații suplimentare
aer condiționat, lift

Harta

Mai multe anunțuri de la REGUS INTERNATIONAL SRL

Contactează