Mergi la pagina principală
Spații comerciale de închiriat
Birouri de închiriat
Bucuresti
Sectorul 1
Spațiu de birou privat pentru 2 persoane în Charles de Gaulle Plaza
Spațiu de birou privat pentru 2 persoane în Charles de Gaulle Plaza

Spațiu de birou privat pentru 2 persoane în Charles de Gaulle Plaza

3 290 RON
Sectorul 1, Bucuresti
13 €/m²

Prezentare generală

Suprafață utilă
50 m²
Destinatia proprietatii
birouri
Etaj
Tip clădire
Stare
Tip vânzător
agenție
Vizionare la distanță
Liber de la

Descriere

Începeți lucrul imediat într-un spațiu de birou pentru două persoane gata de utilizat.

Bucurați-vă de priveliște în spațiul de lucru dintr-un centru global
Alăturați-vă numeroaselor companii renumite într-o locație proeminentă din București. Charles de Gaulle Plaza este o clădire impunătoare, cu vedere inspiratoare la Parcul Herăstrău și accesibilitate excelentă datorită stației de metrou din apropiere.

Lucrați productiv în birouri premium, săli de întâlniri și spații deschise care beneficiază de lumină naturală prin ferestre ample din podea până în tavan. Reîmprospătați-vă în cafeneaua din incintă sau faceți o scurtă plimbare până la una dintre numeroasele cafenele și restaurante din apropiere.

Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 10 metri pătrați în Charles de Gaulle Plaza, ideal pentru 2 angajați. Birourile noastre mici sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră.

Biroul privat Regus include:

  • Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume
  • Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit
  • Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale
  • Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă
  • Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază
  • Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna
  • Evenimente periodice de networking și comunitate
  • Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră
  • Configurații personalizabile și flexibile
  • Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră
  • Mobilier ergonomic, de înaltă calitate
  • Acces suplimentar la 50 metri pătrați de spațiu de lucru comun
  • Access gratuity la salile de sedinta/comunitate
  • Prețurile încep de la 3290RON

*Prețul este în funcție de disponibilitate
**Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru.


Întrebați acum

Particularități

Anul construcției
fără informații
Media
canalizare, apă curentă
Siguranță
zona supravegheata
Informații suplimentare
aer condiționat, lift

Harta

Mai multe anunțuri de la REGUS INTERNATIONAL SRL

Contactează