Mergi la pagina principală
Spații comerciale de închiriat
Birouri de închiriat
Bucuresti
Sectorul 2
Eminescu
Spațiu de birou privat pentru 3 persoane în Regus City Centre
Spațiu de birou privat pentru 3 persoane în Regus City Centre

Spațiu de birou privat pentru 3 persoane în Regus City Centre

4 300 RON
Eminescu, Sectorul 2, Bucuresti
14 €/m²

Prezentare generală

Suprafață utilă
60 m²
Destinatia proprietatii
birouri
Etaj
Tip clădire
Stare
Tip vânzător
agenție
Vizionare la distanță
Liber de la

Descriere

Spațiu de lucru productiv pentru trei persoane cu toate serviciile incluse.

Lucrați într-o clădire modernă de clasă A într-o zonă comercială dinamică
Creați un sediu pentru afacerea dumneavoastră în inima capitalei românești. Spațiul nostru de lucru din Str. C.A. Rosetti nr. 17 ocupă șapte etaje ale unei clădiri moderne de birouri, finisate în stil contemporan, pentru a oferi afacerii dumneavoastră un sediu impresionant.

Munciți productiv în spații de lucru luminoase și aerisite, proiectate pentru a încuraja un spirit de colaborare. Bucurați-vă de băuturi răcoritoare de la cafeneaua de pe terasă. E timpul pentru o pauză? Găsiți magazine, cafenele, restaurante și hoteluri la câțiva pași distanță pentru a profita la maximum de timpul liber.

Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 15 metri pătrați în Regus City Centre, ideal pentru 3 angajați. Birourile noastre medii sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră.

Biroul privat Regus include:

  • Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume
  • Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit
  • Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale
  • Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă
  • Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază
  • Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna
  • Evenimente periodice de networking și comunitate
  • Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră
  • Configurații personalizabile și flexibile
  • Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră
  • Mobilier ergonomic, de înaltă calitate
  • Acces suplimentar la 60 metri pătrați de spațiu de lucru comun
  • Access gratuity la salile de sedinta/comunitate
  • Prețurile încep de la 4300RON

*Prețul este în funcție de disponibilitate
**Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru.


Întrebați acum

Particularități

Anul construcției
fără informații
Media
canalizare, apă curentă
Siguranță
fără informații
Informații suplimentare
aer condiționat, lift

Harta

Mai multe anunțuri de la REGUS INTERNATIONAL SRL

Contactează