Mergi la pagina principală
Spații comerciale de închiriat
Birouri de închiriat
Ilfov
Voluntari
Spațiu de birou privat pentru 1 persoană în Regus Green Gate
Spațiu de birou privat pentru 1 persoană în Regus Green Gate

Spațiu de birou privat pentru 1 persoană în Regus Green Gate

680 RON
Voluntari, Ilfov
3 €/m²

Prezentare generală

Suprafață utilă
50 m²
Destinatia proprietatii
birouri
Etaj
Tip clădire
Stare
Tip vânzător
agenție
Vizionare la distanță
Liber de la

Descriere

Concentrați-vă asupra dezvoltării afacerii dumneavoastră într-un birou profesional doar pentru dumneavoastră.

Lucrați într-un centru comercial unic lângă cartierul de afaceri
Lăsați-vă inspirați de verdeața de jur împrejur în timp ce lucrați în București. Green Gate este o clădire de sticlă emblematică în care arhitectura modernă se întâlnește cu lumea în aer liber, iar grădinile verticale pot fi admirate în interior și în exterior.

Bucurați-vă de lumina naturală care pătrunde prin ferestre ample în spații de lucru elegante. Beți o cafea revigorantă la cafeneaua din incintă și bucurați-vă de aerul proaspăt de pe terasa în aer liber. În timpul pauzei, explorați magazinele și restaurantele din zonă sau porniți într-o scurtă călătorie cu tramvaiul sau autobuzul în centrul orașului.

Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 8 metri pătrați în Regus Green Gate, ideal pentru 1 angajat. Birourile noastre mici sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră.

Biroul privat Regus include:

  • Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume
  • Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit
  • Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale
  • Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă
  • Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază
  • Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna
  • Evenimente periodice de networking și comunitate
  • Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră
  • Configurații personalizabile și flexibile
  • Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră
  • Mobilier ergonomic, de înaltă calitate
  • Acces suplimentar la 50 metri pătrați de spațiu de lucru comun
  • Access gratuity la salile de sedinta/comunitate
  • Prețurile încep de la 680RON

*Prețul este în funcție de disponibilitate
**Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru.

Întrebați acum

Particularități

Anul construcției
fără informații
Media
canalizare, apă curentă
Siguranță
zona supravegheata
Informații suplimentare
aer condiționat, lift

Harta

Mai multe anunțuri de la REGUS INTERNATIONAL SRL

Contactează