Logo
Înapoi la listă
Birou de inchiriat
Sibiu (judetul)
Sibiu (comuna)
Sibiu
Calea Surii Mici
Birouri tip coworking de închiriat ALL INCLUSIVE incepand cu 250€/luna
Birouri tip coworking de închiriat ALL INCLUSIVE incepand cu 250€/luna

Birouri tip coworking de închiriat ALL INCLUSIVE incepand cu 250€/luna

250 €
Sibiu (judet), Calea Surii Mici
1 €/m²

Prezentare generala

Suprafata construita
230 m²
Etaj
frontend.ad.table-information-value-property_floor-Parter
Suprafata utila (m²)
186 m²
Stare
nou
Numarul de camere
Compartimentare
semidecomandat
Tip proprietate
Anul constructiei
2020
Vizionare la distanta
Numar locuri de parcare
frontend.ad.table-information-value-parking_number-6-8

Descriere anunt

Spațiu birouri de tip co-working de închiriat *ALL INCLUSIVE* incepand cu 250 euro/luna

 

 

La noi găsiți un spațiu superb, spațios, luminos, parțial compartimentat, ideal pentru activități de business de tip co-working, IT, activități ce presupun lucrul într-un mediu plăcut și relaxant, să confere angajaților dumneavoastră spațiul perfect în care își pot îndeplini sarcinile și responsabilitățile de serviciu.

 

Spațiul, situat la parterul clădirii, cu pereti din sticla care permit pătrunderea luminii naturale din belșug, are o suprafață de 186 mp și este de tip open space.  Clădirea este dotată cu un sistem de acces digital, sistem de alarma, instalații electrice, de detecție a incendiilor, precum și cu sistem de climatizare de ultima generatie. Sistemul de iluminat este de tip LED, iar designul interior este unul modern, de tip industrial.

 

Spațiile noastre de co-working sunt concepute în așa fel încât să încurajeze colaborarea și vin la pachet cu toate dotările incluse.

 

Scapă de bătăile de cap ale unui birou tradițional și rezervă-ți un loc flexibil în coworking. 

 

Contactează-ne pentru a afla mai multe informații.

 

Servicii de prima clasa incluse:

·        birouri și zone de întâlnire gata de utilizare

·        sistem accesibil de rezervare online

·        tabla interactiva

·        monitoare și dockink-station pe birou (opt.)

·        internet de mare viteză prin cablu și WiFi

·        la cerere rețea separată (LAN sau WiFi)

·        imprimantă

·        design excelent pentru o mai bună creativitate și reprezentare

·        bucătărie business pentru utilizare gratuită

·        cafea, ceai, apă gratuite

·        sistem de aer conditionat profesional

·        încălzire prin pardoseală

·        terasa (in constructie)

·        parcare gratuită (locuri limitate)

·        dulap cu cifru gratuit

·        standarde internaționale

·        intretinerea, curatenia etc. incluse

 

 

Opțiunile de închiriere a spațiilor în sistem Co-Working sunt prezentate mai jos. 

 

DayPass FlexDesk 20EUR / zi / persoana  

Biroul va fi rezervat online in avans. 

Biroul nu este unul fix, chiriașul va sta la unul dintre birourile flexibile disponibile în ziua respectivă, respectiv la biroul pe care l-a rezervat online în avans.

La sfârșitul zilei de lucru, chiriașul își va lua lucrurile personale de pe birou.  

Servicii incluse

·        Acces in intervalul orar 08:00 – 18:00;  

·        Cod PIN acces, valabil intre orele 08:00 - 18:00 (fara acces la sistemul de alarma al cladirii);  

 

        FlexDesk lunar, cu acces doar in timpul zilei, 250EUR / luna / persoana  

Biroul va fi rezervat online in avans. 

Biroul nu este unul fix, chiriașul va sta la unul dintre birourile flexibile disponibile în ziua respectivă, respectiv la biroul pe care l-a rezervat online în avans.

La sfârșitul zilei de lucru, chiriașul își va lua lucrurile personale de pe birou.  

Servicii incluse

·        Acces in intervalul orar 08:00 – 18:00;  

·        Cod PIN acces, valabil intre orele 08:00 - 18:00 (fara acces la sistemul de alarma al cladirii);  

 

FlexDesk lunar, cu acces 24/7, 350EUR / luna / persoana  

Biroul va fi rezervat online in avans. 

Biroul nu este unul fix, chiriașul va sta la unul dintre birourile flexibile disponibile în ziua respectivă, respectiv la biroul pe care l-a rezervat online în avans.

La sfârșitul zilei de lucru, chiriașul își va lua lucrurile personale de pe birou.  

Servicii incluse

·        cod PIN de acces valabil pe perioada închiriată

·        acces la sistemul de alarmă al clădirii – la cerere;

·        8 ore / luna Small-Meeting-Room. Sala va fi rezervata online în avans Sala va fi rezervata online în avans Sala va fi rezervata online în avans. 

 

FlexDesk anual 24/7 250EUR / luna / persoana   

Biroul va fi rezervat online in avans. 

Biroul nu este unul fix, chiriașul va sta la unul dintre birourile flexibile disponibile în ziua respectivă, respectiv la biroul pe care l-a rezervat online în avans.

La sfârșitul zilei de lucru, chiriașul își va lua lucrurile personale de pe birou.  

Servicii incluse

·        cod PIN de acces valabil pe perioada închiriată

·        acces la sistemul de alarmă al clădirii – la cerere;

·        8 ore / luna Sala ´´Big-Meeting-Room´´. Sala va fi rezervata online în avans.

·        Logo-ul firmei. Acesta va fi afisat de catre proprietar pe un panou destinat placutelor informative, toate avand o dimensiune standard. Panoul va fi aplicat pe peretele de langa intrarea principala.

·        Declarare punct de lucru – la cerere

  

FixDesk lunar 24/7 450EUR / luna / persoana

Biroul va fi unul fix, chiriașul nu trebuie să-l rezerve online în avans.

Servicii incluse

·        cod PIN de acces valabil pe perioada închiriată

·        acces la sistemul de alarmă al clădirii – la cerere;

·        8 ore / lună Sala ´´Small-Meeting-Room´´. Sala va fi rezervată online în avans. 

 

FixDesk anual 24/7 350EUR / luna / persoana   

Biroul va fi unul fix, chiriașul nu trebuie să-l rezerve online în avans.

Servicii incluse:

·        cod PIN de acces valabil pe perioada închiriată

·        acces la sistemul de alarmă al clădirii – la cerere;

·        8 ore / luna Sala ´´Big-Meeting-Room´´. Sala va fi rezervata online în avans.

·        8 ore / lună Sala ´´Small-Meeting-Room´´. Sala va fi rezervată online în avans.

·        Declarare punct de lucru – la cerere 

Optional

 Small-Meeting-Room (2-4 Persoane) 50 EUR / zi 

 Big-Meeting-Room (10 Person) 100 EUR / zi

 

La toate preturile afisate se adauga TVA.  

Particularitati

Suprafata teren (m²)
fara informatii
Suprafata calculata conform standardelor IPMS
fara informatii
Orientare
fara informatii
Tip vanzator
privat
Siguranta
sistem de alarma, detector de gaz, supraveghere video
Imprejurimi
fara informatii
Caracteristici
terasa
Comoditati
aer conditionat, centrala termica, sala de sedinte, fibra optica, baie privata
Infrastructura
canalizare, apa curenta
Tip oferta
fara informatii

Harta

Vezi alte oferte imobiliare de la acest vanzator