Mergi la pagina principală
Spații comerciale de închiriat
Birouri de închiriat
Bucuresti
Sectorul 2
Pipera
Spațiu de birou privat pentru 1 persoană în Regus Hermes
Spațiu de birou privat pentru 1 persoană în Regus Hermes

Spațiu de birou privat pentru 1 persoană în Regus Hermes

660 RON
Pipera, Sectorul 2, Bucuresti
3 €/m²

Prezentare generală

Suprafață utilă
50 m²
Destinatia proprietatii
birouri
Etaj
Tip clădire
Stare
Tip vânzător
agenție
Vizionare la distanță
Liber de la

Descriere

Concentrați-vă asupra dezvoltării afacerii dumneavoastră într-un birou profesional doar pentru dumneavoastră.

Conduceți-vă afacerea dintr-un parc de afaceri plin de viață
Găsiți un echilibru perfect între viața profesională și viața personală în București, înconjurați de companii și zone rezidențiale în egală măsură. Centrul Hermes este o clădire de sticlă impunătoare, într-una dintre cele mai importante zone comerciale ale capitalei, la doar 10 minute de cartierul central de afaceri.

Lucrați productiv în spații aerisite și luminoase, făcând pauze răcoritoare în cafeneaua tentantă. Ați terminat munca pe ziua de azi? Relaxați-vă într-unul dintre numeroasele restaurante și cafenele din apropiere sau faceți o scurtă plimbare cu autobuzul pentru a vă bucura de atracțiile și sunetele din centrul Bucureștiului.

Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 8 metri pătrați în Regus Hermes, ideal pentru 1 angajat. Birourile noastre mici sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră.

Biroul privat Regus include:

  • Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume
  • Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit
  • Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale
  • Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă
  • Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază
  • Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna
  • Evenimente periodice de networking și comunitate
  • Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră
  • Configurații personalizabile și flexibile
  • Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră
  • Mobilier ergonomic, de înaltă calitate
  • Acces suplimentar la 50 metri pătrați de spațiu de lucru comun
  • Access gratuity la salile de sedinta/comunitate
  • Prețurile încep de la 660RON

*Prețul este în funcție de disponibilitate
**Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru.

Întrebați acum

Particularități

Anul construcției
fără informații
Media
canalizare, apă curentă
Siguranță
zona supravegheata
Informații suplimentare
aer condiționat, lift

Harta

Mai multe anunțuri de la REGUS INTERNATIONAL SRL

Contactează