Mergi la pagina principală
Spații comerciale de închiriat
Birouri de închiriat
Bucuresti
Sectorul 1
Spațiu de birou privat pentru 4 persoane în Regus City Gate
Spațiu de birou privat pentru 4 persoane în Regus City Gate

Spațiu de birou privat pentru 4 persoane în Regus City Gate

6 900 RON
Sectorul 1, Bucuresti
23 €/m²

Prezentare generală

Suprafață utilă
60 m²
Destinatia proprietatii
birouri
Etaj
Tip clădire
Stare
Tip vânzător
agenție
Vizionare la distanță
Liber de la

Descriere

Rezervați un spațiu de birou complet echipat pentru patru persoane și ne vom asigura că totul decurge fără probleme.

Dezvoltați-vă afacerea lucrând din City Gate

Dați viață celor mai noi proiecte cu ajutorul spațiilor de lucru flexibile, aflate la etajul 3 al turnului sudic din complexul City Gate. Stabiliți-vă sediul în această clădire de clasă A, cu certificare LEED Gold, alăturându-vă unui grup impresionant de chiriași și dezvoltându-vă într-o rețea de mărci de top din domeniul tehnologiei, energiei și multe altele.

Ajungeți direct la serviciu cu autobuzul sau tramvaiul, apoi lucrați în stilul propriu într-un spațiu conceput și adaptat cu grijă. Faceți o pauză la restaurantul de la ultimul etaj și luați prânzul sau doar o cafea. Frumosul parc Herăstrău – aflat chiar alături – transformă această zonă în locul perfect pentru a face și puțină mișcare.

Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 20 metri pătrați în Regus City Gate, ideal pentru 4 angajați. Birourile noastre medii sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră.

Biroul privat Regus include:
Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume
Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit
Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale
Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă
Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază
Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna
Evenimente periodice de networking și comunitate
Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră
Configurații personalizabile și flexibile
Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră
Mobilier ergonomic, de înaltă calitate
Acces suplimentar la 60 metri pătrați de spațiu de lucru comun
Access gratuity la salile de sedinta/comunitate
Prețurile încep de la 6900 RON

*Prețul este în funcție de disponibilitate
**Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru.

Întrebați acum

Particularități

Anul construcției
fără informații
Media
fără informații
Siguranță
zona supravegheata
Informații suplimentare
aer condiționat, lift

Harta

Mai multe anunțuri de la REGUS INTERNATIONAL SRL

Contactează