Mergi la pagina principală
Spații comerciale de închiriat
Birouri de închiriat
Bucuresti
Sectorul 4
Tineretului
Spațiu de birou privat pentru 4 persoane în Regus Sun Business Centre
Spațiu de birou privat pentru 4 persoane în Regus Sun Business Centre

Spațiu de birou privat pentru 4 persoane în Regus Sun Business Centre

4 440 RON
Tineretului, Sectorul 4, Bucuresti
15 €/m²

Prezentare generală

Suprafață utilă
60 m²
Destinatia proprietatii
birouri
Etaj
Tip clădire
Stare
Tip vânzător
agenție
Vizionare la distanță
Liber de la

Descriere

Rezervați un spațiu de birou complet echipat pentru patru persoane și ne vom asigura că totul decurge fără probleme.

Un spațiu de lucru bine conectat, cu facilități excelente
Găsiți tot ce aveți nevoie pentru a face afaceri în sectorul administrativ dinamic din București. Sun Plaza face parte dintr-un popular complex comercial cu legături de autobuz, tramvai și metrou chiar prin oraș.

Colaborați în săli de întâlniri elegante, socializați în zone de recreere confortabile, lucrați productiv într-un spațiu de birou luminos sau pur și simplu rezervați o masă de birou prin rotație într-unul dintre spațiile comune cu stil. Aveți nevoie de o pauza? Bucurați-vă de o plimbare relaxantă în parcul mare de lângă locație.

Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 20 metri pătrați în Regus Sun Business Centre, ideal pentru 4 angajați. Birourile noastre medii sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră.

Biroul privat Regus include:

  • Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume
  • Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit
  • Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale
  • Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă
  • Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază
  • Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna
  • Evenimente periodice de networking și comunitate
  • Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră
  • Configurații personalizabile și flexibile
  • Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră
  • Mobilier ergonomic, de înaltă calitate
  • Acces suplimentar la 60 metri pătrați de spațiu de lucru comun
  • Access gratuity la salile de sedinta/comunitate
  • Prețurile încep de la 4440RON

*Prețul este în funcție de disponibilitate
**Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru.

Întrebați acum

Particularități

Anul construcției
fără informații
Media
canalizare, apă curentă
Siguranță
zona supravegheata
Informații suplimentare
aer condiționat, lift

Harta

Mai multe anunțuri de la REGUS INTERNATIONAL SRL

Contactează