Birou de inchiriat
Bucuresti
Sectorul 2
Floreasca
Spațiu de birou privat pentru 5 persoane în Regus Floreasca Plaza
Spațiu de birou privat pentru 5 persoane în Regus Floreasca Plaza

Spațiu de birou privat pentru 5 persoane în Regus Floreasca Plaza

9 480 RON
Sectorul 2, Floreasca, Bucuresti (judet)
25 €/m²

Prezentare generală

Suprafață construită
75 m²
Etaj
4th floor/8 levels building
Suprafață utilă (m²)
frontend.ad.table-information-value-net_area-30-75
Stare
Numărul de camere
Compartimentare
Tip proprietate
Anul construcției
Vizionare la distanță
Numar locuri de parcare

Descriere

Acces la un spațiu de birou luminos și plin de inspirație conceput pentru a ajuta echipe de cinci personae să dea randament maxim.

Un spațiu de birou contemporan înconjurat de companii internaționale
Bucurați-vă de o locație modernă pentru birouri în dinamicul oraș București. Amplasarea în Floreasca Plaza Center din nordul orașului este ideală pentru a face afaceri printre mărci globale care au sediul în această zonă vibrantă.

Găsiți un spațiu de lucru elegant pentru afacerea dumneavoastră la etajul patru, cu ferestre din podea până în tavan care permit pătrunderea luminii naturale din belșug. Atunci când faceți o pauză, ieșiți afară pentru o plimbare relaxantă în parcurile din apropiere sau folosiți legături de transport excelente pentru a ajunge în centrul orașului.

Construiți un cămin pentru afacerea dumneavoastră cu un spațiu de birou privat de 30 metri pătrați în Regus Floreasca Plaza, ideal pentru 5 angajați. Birourile noastre mari sunt complet echipate și au toate serviciile incluse - de la mobilier la rețeaua WiFi de mare viteză - ca dumneavoastră să vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Găsiți un spațiu de birou flexibil pe care îl puteți închiria fie și numai pentru o zi, sau rămâneți la noi pentru mai mult timp și personalizați-vă spațiul pentru a-l potrivi nevoilor specifice ale afacerii dumneavoastră.

Biroul privat Regus include:

  • Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în întreaga lume
  • Echipă de asistență și personal de recepție bine pregătit
  • Tehnologie și rețea Wi-Fi sigure, la standarde profesionale
  • Imprimante și acces la servicii de asistență administrativă
  • Curățenie, utilități, mentenanta, mobilier, wifi și servicii de pază
  • Spațiu de birou disponibil cu ora, cu ziua sau cu luna
  • Evenimente periodice de networking și comunitate
  • Rezervare simplă și administrare cont prin aplicația noastră
  • Configurații personalizabile și flexibile
  • Extindeți-vă sau mutați-vă în alte locații în funcție de nevoile dumneavoastră
  • Mobilier ergonomic, de înaltă calitate
  • Acces suplimentar la 75 metri pătrați de spațiu de lucru comun
  • Access gratuity la salile de sedinta/comunitate
  • Prețurile încep de la 9480RON

*Prețul este în funcție de disponibilitate

**Toate imaginile prezentate în această ofertă aparțin locațiilor noastre, dar este posibil să nu fie chiar din acest centru.

Întrebați acum

Particularitati

Suprafață teren (m²)
fără informații
Suprafata calculata conform standardelor IPMS
fără informații
Orientare
fără informații
Tip vânzător
agenție
Securitate
supraveghere 24/7, detector de gaz, receptie
Locatie
centru, zone comerciale, zone verzi, transport public
Caracteristici
fără informații
Comodități
aer conditionat, centrală termică, sala de sedinte
Infrastructură
lift, receptie, canalizare, apa curenta
Tip ofertă
fără informații

Harta

Mai multe anunțuri de la REGUS INTERNATIONAL SRL

Contactează