Ghid vânzareProfesioniști

Mărește performanța anunțurilor în funcție de comportamentul online al utilizatorilor

Lansarea din 22 noiembrie a noilor funcționalități ale platformei Storia.ro și a noilor pachete de promovare dedicate agenților imobiliari are rolul de a mări nivelul de performanță al anunțurilor și de a genera mai multe contactări, într-un timp mai rapid. 

Echipa de specialiști Storia.ro a studiat o perioadă îndelungată comportamentul cumpărătorilor și al chiriașilor, în luarea deciziei de achiziție, respectiv de închiriere, și a cumulat datele statistice oferite de platformă cu informațiile puse la dispoziție chiar de agenții imobiliari, într-o amplă cercetare de piață. Rezultatul a fost crearea unor instrumente care au rolul de a crește numărul de lead-uri obținute de anunțuri, făcându-le practice, ușor de utilizat și configurate așa încât să vină în întâmpinarea nevoilor celor care caută o locuință pe Storia.ro.

Modalitățile prin care anunțurile beneficiază de PERFORMANȚĂ ÎMBUNĂTĂȚITĂ, prin pachetele BASIC, OPTIMUM sau PREMIUM sunt următoarele: 

#1 ANUNȚURILE EVIDENȚIATE PRIMESC CU 8% MAI MULTE CLICK-URI

În lista cu rezultatele unei căutări, anunțurile evidențiate vor fi cele mai vizibile, datorită unui element vizual suplimentar, care va atrage atenția utilizatorilor: un buton de CONTACT, plasat în partea dreaptă. Conform testelor desfășurate, acest element mărește rata de click (CTR) cu 8%.

Anunțuri evidențiate

#2 FORMULARE SUPLIMENTARE DE CONTACT

Monitorizând diferitele momente în care utilizatorii iau decizia de a contacta agentul imobiliar, din cadrul anunțului, specialiștii Storia.ro au decis să plaseze câteva formulare de contact noi, care să fie disponibile atât în puncte cheie ale parcurgerii anunțului, cât și pe toată durata scroll-ului. Astfel, formularul clasic din dreapta a devenit sticky (fixat) și se deplasează odată cu scroll-ul utilizatorului, pentru a-i fi la îndemână oricând o informație din cadrul anunțului îl face să decidă să contacteze agentul. Un nou formular apare și la finalul anunțului, în partea de jos, sub harta, ca soluție pentru cei 20% dintre utilizatori care, până acum, parcurgeau anunțul integral, ajungeau în josul paginii și de acolo aveau nevoie să scrolleze din nou până sus, pentru a ajunge la formularul de contact. 

#3 ȘABLOANE DE MESAJE TEMATICE

O altă observație rezultată în cadrul cercetării a fost aceea că interacțiunea dintre agenți și cumpărători/chiriași se scurtează și devine mai eficientă atunci când, încă de la primul contact, mesajul generic „Sunt interesat” ia forme mai specifice și precizează și tipul de interes. Astfel, formularele de contact dau acum posibilitatea de a alege, dintr-o listă, mesaje predefinite, în funcție de nevoile utilizatorului: „Am nevoie de mai multe informații”, „Aș vrea să fac o ofertă”, „Aș vrea să solicit o vizită” sau „Alt motiv”. Agentul imobiliar va afla mult mai rapid ce își dorește cumpărătorul/chiriașul, dialogul canalizându-se astfel, încă de la început, în funcțiile de intențiile sale.

Șabloane de mesaje tematice

#4 SUGERAREA UNUI PREȚ

Pentru a eficientiza și mai mult primul contact dintre agenți și cei interesați, o nouă funcționalitate este faptul că se poate face o ofertă încă de la început, utilizatorul completând mesajul predefinit cu cifra dorită. Acest tip de lead avansat, care presupune sugerarea unui preț și care poate duce direct spre tranzacție, este numit și HOT LEAD. Această posibilitate este un precursor de licitație și oferă o conversie mult mai mare decât contactul simplu, de solicitare a unei convorbiri telefonice. Mai ales în cazul anunțurilor de închiriere, care au o durată de viață mai scurtă pe platformă, această opțiune îi ajută pe doritori să se asigure că nu pierd șansa de a închiria proprietățile pe care și le doresc.

Sugerarea unui preț

#5 GALERIE INTERACTIVĂ

Pornind de la observația că una dintre pozele din galerie este declanșatorul care îl face pe doritor să contacteze agentul, specialiștii Storia.ro au introdus un formular de contact și în galeria foto a anunțurilor. În momentul în care una dintre poze a produs declicul, utilizatorul poate apăsa butonul de Mesaj din colțul dreapta-jos al galeriei, pentru a face formularul de contact să apară. De asemenea, acesta apare și pe ultima poză din galerie. Conform rezultatelor cercetării, anunțurile care au aceste posibilități de contact incluse în galerie au o rată de conversie mai mare decât anunțurile fără, agentul fiind contactat de mai mulți posibili cumpărători.

Noua ofertă, cu cele 3 pachete BASIC, OPTIMUM și PREMIUM, se aplică pentru anunțurile publicate începând cu 22 noiembrie și facturile emise începând cu 21 decembrie. Pentru început, în primele 2 luni, primești toate funcționalitățile pachetului Optimum, plătind doar pentru pachetul Basic. După ce îl testezi, poți alege care este pachetul cu care vei continua.

VEZI PRETURILE  NOILOR PACHETE!

Back to top button